Algemene Ledenvergadering op 18 december om 20 uur

Algemene Ledenvergadering 18 december 2019

De Amsterdam Pirates en de Amsterdam Bucaneers nodigen u uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering. Behalve de gebruikelijke zaken, zoals financiële zaken (o.a. de begroting) en bestuurszaken (o.a. een nieuwe penningmeester) staan er twee extra onderwerpen op de agenda, te weten Amsterdam Pirates Rookvrij, en het plan om vanaf volgend jaar alle leden verplicht vrijwilligerswerk te laten doen. In de bijlage staat uitgelegd hoe en waarom. Kom vooral op 18 december om 20 uur naar het Pirates clubhuis om mee te praten over de toekomst van de Pirates.

ALGEMENE LEDENVERGADERING

WOENSDAG 18  DECEMBER 2019

CLUBHUIS 20.00 UUR

1. OPENING

2. MEDEDELINGEN/INGEKOMEN STUKKEN

3. NOTULEN 12 april 2019

4. FINANCIELE ZAKEN
    begroting 2020
    contributie 2020

5. BESTUURSZAKEN
    Aftreding penningmeester: Bas Kuijer
    Kandidaat penningmeester: Robert Jan Bos

6. KASCONTROLE COMMISSIE

7. VRIJWILLIGERS BELEID
    Vanaf volgend gaan we alle leden van de Amsterdam Pirates vragen om verplicht een minimum aantal uren vrijwilligerswerk te doen. Dat is nodig omdat we anders er financieel niet uitkomen. Lees er alles over in bijgaand plan.

8. ROOKVRIJ BELEID
    Vanaf seizoen 2020 mag er bij jeugdwedstrijden niet meer gerookt worden, alleen nog op het terras voor de kantine (dus ook niet op de tribune van veld 1). Een overweldigende meerderheid van de leden is voor het rookvrij maken van de jeugdwedstrijden, blijkt uit de onlangs gehouden enquete.

9. RONDVRAAG

Wegens succes herhaald: BINGO! op 21 december